Bästavän



Jag älskar dig, Rebecca Strandberg Rolin


Kommentarer
Postat av: Lämnad ensam

Hejsan, vilken söt bild. Är ni två bästavänner? Har ni känt varandra länge, typ hela livet eller? Jag hade en bästavän som jag hade varit bästavän med i typ 7 år, och sen lämnade hon mig helt plötsligt. Jag saknar henne så sjukt mycket, jag vill att hon ska komma tbx, vad ska jag göra? Hon är med andra hela tiden bara, jag gråter ibland och tänker på hon&jag ..

2009-10-03 @ 10:19:58
Postat av: Rebecca Lindgren

Hej, jag skulle precis logga ut när jag såg denna kommentar. Rebecca är min bästavän ja, jag tror jag är hennes också. Vi har känt varandra i typ 2 år kanske. Inte så jätte länge faktiskt. Jag har haft exakt samma grej som dig faktiskt, Med min förra bästavän Elin. Vi var bästavänner i 9 år, sen slutade vi helt plötsligt träffa varandra, vi gled isär. Jag saknade elin jätte mycket i början och våra tider, det gör jag fortfarande fkatiskt. Men sen i slutet av sjuan så började vi snacka lite, vi har aldrig varit ovänner precis, men man träffar nya. Jag har också gråtit, men nu är vi jätte bra vänner och vi är med varandra ganska mycket faktiskt. Man behöver inte vara bästavänner för att vara med varandra, nu har vi en jätte bra relation. Du kan börjar prata med henne. Hoppas det svaret räcker. Kram på dig

2009-10-03 @ 10:28:27
URL: http://tankomjagkunde.blogg.se/
Postat av: Lämnad ensam

Tack för svaret. Hoppas du har det bra med Elin nu,Men jag knr att jag har mer vänner än bara Jessica som hon heter. Din blogg är underbar.

2009-10-06 @ 21:02:30
Postat av: Rebecca Lindgren

Haha, vad bra! Ja, jag & elin är mkt bra kompisar. Vad bra att du inte fastanr bara för en kompis. Tack så mycket

2009-10-13 @ 21:54:43
URL: http://tankomjagkunde.blogg.se/
Postat av: ..

vilken superdupersöt kompis du har!!.

2009-10-23 @ 21:06:40
Postat av: Anonym

jag vill knulla din kompis

2009-11-16 @ 13:16:24
Postat av: Anonym

visst är min kompis sexig, tack allesammans / rebebcca

2010-02-17 @ 20:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0