Här kmr era svar!

Tog inte alla frågor från frågestunden men kanske typ 17 maybe! Vissa tycker jag är lite för personliga. hihi. Hoppas detta räcker.

1. Hur gammal är du egentligen?
Jag är 14 år gammal, alltså 95.

2.Har du någon hemlig crush?
Jag har en crush på en kändis, men inte hemlig. Robert Pattinson = underbar!

3.Vilka är dina bästavänner, hur tycker du att en bästavän ska vara ?
Jag har många nära vänner, mycket nära vänner. Som jag älskar jätte mycket, jag tycker att en vän ska ha humor och ska man kunna lita på.

4.Har du många killvänner?
Nästan hälften av alla mina vänner är killar.

5.Hur länge har du spelat fotboll?
Jag har nog spelat fotboll i typ 6/7 år tror jag.

6.Vilken klass går du i? Vilken skola?
Jag går i idrottsklass i 8:an i Bergtorp.

7.Vart köper du dina kläder?
Jag köper mina kläder på många olika ställen mest, H&M o GT, JC.

8. Vilka är dina bästa barndomsvänner?
Min underbara vän Linnea Vikström är en av mina närmsta barndomsvänner, träffar henne fort då & då! Sen har jag ju Emmy & therese.

9.Om jag blir kallad kaxig för någon gång?
Jag blir kallad kaxig väldigt ofta, hihi. Men man måste ju stå upp för sig själv, ingen ska få sätta sig på en!

10. Ditt nummer ? ..
ger jag inte ut. jag vill ju helst inte att någon helt random ringer mig.

11. Favorit dricka?
Jag är en mjölkdrickare, den enda läsken jag gillar är fanta exotic thrill.

12.Hur är du om dina vänner skulle beskriva dig tror du?
Jag tror att dem skulle säga sjukt envis & vinnarskalle.

13.Hur lång är du & hur mkt väger du?
Jag har faktiskt ingen aning, ligger här i en varm säng så orkar ej kolla, mohaha.

14. kan man få ditt nummer? ..
Nej, svaret finns där uppe på frågan 10 :)

15. Vilka sporter går du på och i vilka lag?
Jag går på innebandy i tfc & fotboll i ifk täby.

Det blev dem frågorna, Nu ska jag sova. love

Kommentarer
Postat av: Anonym

du svarade inte på frågan om mens, är inte den normal, alla tjejer har, eller kommer få det, förlåt om den är konstig men jag har ju liksom fått det och jag bara undrade om du hade det förlåt! :O <3

2009-10-20 @ 22:45:09
Postat av: Rebecca Lindgren

Alltså jag känner att visa grejer vill jag ej visa & skriva om i min blogg. ! men det är lugnt.

2009-10-23 @ 20:15:34
URL: http://tankomjagkunde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0