Hello Everbody. I Feel Like Dancing.

Shululu alla små läsare, Har fått det yttrycket av Jesper min vän eftersom han säger shulul nästan hela tiden tycker jag. Idag gick jag i skolan och det började väl sådär. Det började med ett so-prov på morgonen som gick ja sådär kan man väl säga. Jag skrev 11 sidor men jag tror ändå inte på Mvg, det får jag nästan aldrig. På torsdag har jag också prov i spanska, GAAAH! Men efter det så hade jag musik i typ 80 minuter & jag gick runt och provade på nästan alla instrument eftersom jag redan vet vad jag ska sjunga i låten. Jag ska bara sjunga en vers och sedan det alla andra sjunger också. I lördags kväll tror jag att det var eller var det i söndags ingen aning faktiskt. Det var i lördags japp så var det. Då träffade jag Danny & Hanna. Vi var ute i Täby Kyrkby och gjorde inte så mycket. Blev inbjudna på en fest som vi aldrig gick på kan man säga. Danny och jag typ flummade i början och hanna snackade i tel med några killar typ. Sen så kände nog Danny att hon ville röra på sig för hon började helt plötsligt dansa och typ säga i feel like dancing hundra ggr. Vi kan inte ha sett normala ut när vi gick runt och skrek digilito, mohaha. Sen igår så var jag på caperio match och sen efter träffade jag my homies där och några mer. Men nu måste jag tyvärr gå och träna på spanskan eftersom jag ska satsa lite mer på skolan nu, Hur har eran helg sett ut ? love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0