Tårarna på min kind slår som regnet mot fönstret ..

Ja, som ni kanske ser på rubriken så blev det förlust. Vi förlorade med 2-1 men jag tror ändå att vi är ganska nöjda med det eller inte jag för jag är världens dåligaste förlorare och jag spelade skit! Men jag fick gråta ut lite och det var ju skönt. Det känns som om mina tårar denna vecka har nästan täckt för typ 3 månader. Så ja är lite sur men inte länge till för ikväll ska jag träffa ganska mycket folk´eller jag tror att alla ska komma. Det ska bli najs riktigt. Men nu ska jag gå och sminka mig och klä på mig. Har no idea vad jag ska ha på mig eftersom vi nog ska vara ute en hel del ikväll. love




Ska nog ha detta på mig och denna frisyr, alltså skinnjackan & halsduken. MOHAHA.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag såg eran match och ni ägde dom:-)Faaan att dom vann:-( du är en av de bästa i ert lag tycke jag;-)

2009-10-05 @ 21:11:50
Postat av: Rebecca Lindgren

Aha, spelar du i något annat lag eller? Jag vet tyckte också att det var surt. Tack så mycket.

2009-10-05 @ 21:18:19
URL: http://tankomjagkunde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0