Tidsfördriv ..

Kom nyss hem från Täby eftersom det var onsdags fika today så åkte jag direkt efter skolan till centrum med vänner. Just nu gör jag matte läxan, boring! Sedan ska jag göra klart min labbraport som ska vara inne på fredag. Men här kmr en liten lista jag har gjort på störande saker som jag satt och tänkte på.

1. Folk som beställer en meny på donken men utan pommes frite.
2. När man frågar någon tex om en penna så svarar dem, Ja, HEMMA ! ( & skriker lite fjolligt )
3. Folk som sätter sig på dem yttersta sätena på bussen & vägrar ngn sitta brevid dem i en full buss -.-
4. Folk som inte har någon alls humor, blää ..

Så irriterande alltså, fyfan. love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0