Vinst helg

Hejsan alla i kalla Sverige! Den här helgen har det gått riktig bra för oss i innebandyn. Vi vann igår mot tis med 3-2. Det är vi väldigt nöjda över och alla spelade jätte bra. Sen igår så var jag hemma hos Sofia och hade dt najs. För ganska längesen kom jag hem efter en till match vunnen mot vallentuna 9-0. Vi spelade i 94 tjejernoas serie eftersom dem har spelat en match åt oss och nu var dem borta så vi hjälpte till :). Ikväll är det caperio matrch och jag är riktigt laddad. Hoppas dem vinner & det ska bli kul att ha en kväll med alla igen. Och nej jag har ej blogg paus, hinner inte skriva hela tiden. love



HAHA, SER LEDSEN UT PÅ BILDEN EFTERSOM JAG VAR SUUR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0