H&M kläder har anlänt eller en del av det iallafall!

Nu när pappa kom hem nyss så kastade han in en plastpåse på min säng med en del av mina beställda h&m kläder, dom andra kommer i början av novbember .. Men jag är iallafall nöjd med kläderna som kom! Orkar tyvärr inte lägg ut bilder på det, sorry. Imorgon tänkte jag efterskolan eftersom jag slutar tidigt att jag skulle hinna till täby centrum och köpa ett par stövlar från h&m och kläderna i det tidigare inlägget. För pappa lovade mig dom kläderna förut för jag skulle inte beställa det för det skulle komma i julaftons veckan då, surt. Men här kommer en bild på stövlarna jag ska köpa imorgon från H&M. love 


Snygga eller vad tycks ?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grymt snygga stövlar! Hur mycket kostar dem på h&M?!

2009-09-29 @ 19:41:01
Postat av: Rebecca Lindgren

Dem är fina eller hur !? De kostar 399 :- på hm

2009-09-30 @ 16:56:15
URL: http://tankomjagkunde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0