PLUGG, PLUGG OCH ÅTER PLUGG!

Nu är jag riktigt trött efter en lång dag i skolan som jag slutade klockan tre typ, Sen var jag tvungen att åka hem så när jag kom hem var klockan typ kvart över fyra, då skulle jag äta och så stannade jag hemma ifrån fotbollen idag eftersom jag var tvungen att plugga till svenska imorgon och no prov på fredag. Jag känner att jag inte rktigt har så mycket koll på allt det hära om No;n.

Drygt häflten av blodet är blodvätska, blodplasma. Resten av blodet består av olika blodkroppar.
 Alla olika blodkroppar bildas i benmärgen från blodstamceller.
De röda blodkropparna viktigaste uppgift är att transportera syre till kroppens celler.
Det görs med hjälp av hemoglobin.

Någon som fattar ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0